رفتن دلیل نبودن نیست
 
بی سرزمین تر از باد...
 
 


هیچ نمی ماند
هیچ نمی خواند
و هیچ جاودانرا ارمغان ندارد

می دانم که رفتن دلیل نبودن نیست
اما کاش همه بدانند ... کاش همه بخوانند
کاش تو هم بدانی و بخوانی
کاش او هم ........

باید نوشت
باید نوشتن را سرشت و تکرار ها را تکرار کرد

میدانم فاصله ها زیاد شده اما نمیدانم تو دور شده ای یا من یا رویاها...
تو سفر کردی یا من جا ماندم
تو تکرار کردی یا من .......




نظرات شما عزیزان:

ali0631
ساعت12:22---26 فروردين 1391
سلام.اگر موافق تبادل لینک هستید یه سر به من بزنید ومرا به عنوان من و بچه ها لینک کنید تا شما را لینک کنم.ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 26 فروردين 1391برچسب:رفتن,رویاها,فاصله, :: 12:1 :: توسط : میلاد

درباره وبلاگ
ارزش واقعی هر کسی به اندازه حرف هاییست که برای نگفتن دارد...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی سرزمین تر از باد... و آدرس lovesong66.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 714
بازدید کل : 87656
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1